نتایج پردازش داده‌ها در BI را توضیح دهید؟

داشبورد و چارت: در سیستم‌های اطلاعات مدیریت، داشبورد و چارت ارائه گرافیکی مهم‌ترین اطلاعات موردنیاز برای رسیدن به یک یا چند هدف مشخص است

نتایج پردازش داده‌ها در BI را توضیح دهید؟

داشبورد و چارت: در سیستم‌های اطلاعات مدیریت، داشبورد و چارت ارائه گرافیکی مهم‌ترین اطلاعات موردنیاز برای رسیدن به یک یا چند هدف مشخص است

داشبورد و چارت: در سیستم‌های اطلاعات مدیریت، داشبورد و چارت ارائه گرافیکی مهم‌ترین اطلاعات موردنیاز برای رسیدن به یک یا چند هدف مشخص است؛ که در یک صفحه با دقت و نظم چیده شده‌اند، تا مدیران بتوانند با یک نگاه وضعیت موجود را نظارت کنند.
آلارم: یکی دیگر از نتایج استفاده از سیستم BI آلارم است که در مواقع بحرانی آلارم‌های لازم را به مدیران داده می‌شود.
گزارش: گزارش نیز یکی از خروجی‌های سیستم BI می‌باشد. که به استفاده کننده این اجازه را می‌دهد که گزارش‌های دلخواه و مختلف را از سیستم اطلاعات بگیرد.
ورود دیتا: پس از دریافت نتایج پردازش داده‌ها از قبیل داشبورد و چارت، آلارم‌ها و گزارش‌ها جهت تصمیم‌گیری، پس از بررسی گزارش‌ها خود موجب ایجاد دیتا‌های جدید می‌کند که می‌بایست به سیستم وارد شود.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 

 CRM: مدیریت ارتباط با مشتریان : (مدیریت ارتباط مشتری، استفاده از ابزارها، تکنولوژی و فرایندها برای گردآوری و تحلیل داده‌های مشتری و استفاده از این اطلاعات برای بهبود تجربه‌ مشتری است)

 ERP: یک علم و فن برای مدیریت منابع است.

•  یک راه حل نرم ‌افزاری است که تمام فعالیت‌های واحدهای مختلف سازمان را به طور یکپارچه در یک سیستم نرم‌افزاری واحد تعریف و ایجاد می‌کند.

•  یک بسته نرم‌ افزاری تجاری است که هدف آن یکپارچگی اطلاعاتی و برقراری جریان اطلاعات بین تمامی ‏بخش‌های سازمان از جمله مالی، حسابداری، منابع انسانی، زنجیره عرضه و مدیریت مشتریان است.

 MES: مجوز  MES(سیستم اجرای تولید) به کاربر این اجازه را می دهد که به تراکنشهایی نظیر دریافت سفارش خرید یا زمان و مقدار (کمیت) تکمیل شده در یک کار تولیدی وارد شود اما اجازۀ به روزآوری هایی نظیر سفارش یک فروش جدید را نمی دهد .

 WMS: به زبان ساده، سیستم مدیریت انبار (WMS) یک نرم افزار کاربردی است که به کنترل و مدیریت عملیات روزانه در یک انبار کمک می‌کند. سیستم مدیریت انبار (WMS) یا مکانیزاسیون انبار به یک کسب و کار، در مدیریت و بهره برداری از انبار یا مرکز توزیع، توانایی کنترل می دهد.

 

  • ۹۸/۱۰/۱۶
  • Hourieh Gharib

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی